känns som jag lagt känslorna i en mixer

vaknade precis. 08.19.. härligt..
det otäcka var att jag drömde en dröm
som handlade om en person, jag vet inte vem,
men en person som funnits i mitt liv mer än vad
den gör nu, som på något sätt svek mig.
den var skitäcklig, för jag visste inget annat än
att det var någon, en person som svek mig.
och när jag vaknade hade jag både ont i bröstet
och i magen. kände värsta tvivel..
och så kollar man facebook så är det precis det
jag har drömt om. fick reda på personen och fick reda
på varför jag fick min känsla.
fattar inte varför, jag har inget samband med den personen
på det sättet längre... men antar att det finns vissa känslor
kvar som är svår att släppa.

detta är det sjukaste jag varit med om när det gäller drömmar.
usch. men jag säger lycka till, till dig min vän.
jag vill inte ha nå mer drömmar om dig som gör så ont.

annars så.. så ska jag väl upp och äta lite frukost,
kanske ta en morgonpromenad med mor och sedan
försöka plugga lite till morgondagens jäkla prov i
människor i behov av stöd.. blä!

sen klockan fyra är det bröllop.
så måste hinna fixa mig också.
och åka dit och få en bra plats!
lycka till idag det fina paret.
2010-10-10
varit förlovad i tio år idag också.
men nu smäller det! hihi.

får hoppas på lite vackra bröllopsbilder sen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0