i min ensamhet hör jag hjärtslag och andetag

skolan har rullat på.
fick reda på gårdagens prov
och att det var tre stycken av typ tolv
som hade fått godkänt.
fick då reda på att jag var en av dom
med ett VG. det trodde jag aldrig.
men det känns skönt!

skulle haft svenskatal idag också,
men jag bytte plats med felicia så
jag ska göra på torsdag istället.
känns ganska lugnt faktiskt.

tänkte skriva lite ikväll och göra klart
så jag känner mig riktigt säker.

men nu har ropp åkt och jobbat
och jag sitter här, så jag funderar
starkt på att gå och köpa lite mat.
inge kul att laga mat ensam...

vi hörs.
och ses.
imorgon är det informationskväll!
jäklar vad vi ska värva ungar,
ursäkta, 95 menade jag ju,
till bfprogrammet.


jag vill kunna förstå
och jag vill kunna agera.
men tyvärr, jag har varken lust
eller ork till att ens försöka mer...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0