han gör mig svag

kom hem med vid ett.
blev en promenad på 3 km.
duschade och fixade sen kom jennie
och skjutsade mig till station så jag
skulle hinna med halv fyra tåget.

väl inne i gävle så hoppade jag på bussen till borgis.
där mötte néis upp mig och vi gick och kollade på eriks
innebandymatch mot åmot.
och fyfan va du är fjantig gosse, lär dig spela eller skit ire
om du inte kan hålla dig ifrån att mucka och fjanta dig!
alla på läktaren tyckte du var en jävla tönt, L.M. fyfan.

efter matchen skilde sig jag och linnéa och vi åkte mot
läkorol arena och började jobba.
blev att vi fick stå i garderoben och visst, det gick kanonbra
i början då alla skulle hänga in, men sen när tanter/unga damer
skulle ta ut sina jackor, då var de som arga kaniner vafan..
fick typ damp. och jag sa som jag tyckte och då blev det respekt
på de kvinnliga odjuren. haha.

fick inte världens bästa mat, kalopps med ris, men fick iallafall
se hela uppträdandet av brolle, andreas johnsson, martin stenmark
och måns möller och det var fan helt otroligt att se!
en öl i handen och så mycket skratt och kärlek i hjärtat så mådde
jag nog bättre än bäst igår när jag satt där!
riktigt njöt! och rätt så avundsjuk på den där kvinnan som fick komma
upp och sätta sig i en stol och få halvnakna killar dansade runt sig,
massage och pussar på händerna av brolle! inte dåligt!

ruschen på slutet var nog det värsta, tur att gick snabbt iallafall.
var hemma runt tolv -halvett.
simon låg och myste med linnéa så då ville jag inte störa så värst,
så jag umgicks med lillebror och spelade datorspel, men det slutade
med att jag somnade i hans säng! haha.

vaknade i morse, eller a idag halv tolv.
vi duschade och så och drog ner på stan och åt frukost.
sen blev det lite shopping, främst åt min far som fyller år idag!
grattis pappa, du är världens bästa!

sen blev det fyra tåget hem.
har ätit mat, firat pappa lite med presenter.
han blev glad över sin fina skjorta han fick av mig
plus att han vann 75 kr på trisslotter. höhö.

ska försöka sätta mig och plugga lite och sen
äta lite god tårta!

imorgon kör vi sista veckan innan lovet!
tagga helgen i sthlm med brudarna och travie! ;)

hhhhörd.-s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0