ge mig kraft till att flyga kära du

då var det redan tisdagkväll som är på väg
att snart bli onsdag.
ibland känner man hur dagarna bara försvinner,
hinner liksom knappt leva tiden ut.. konstigt!

redovisningen som jag, linnéa och amanda hade
gick väl bra. pratade och visade. galant.
sen har jag lämnat in mina sex sidor om assistent
och så har vi skjutit upp vårt prov i särskilda behov
till måndag, så inget prov till imorgon. skönt!

just därför har jag bara slappat ikväll.
för jag har inte orkat hållt på en massa.
eller det har jag väl egentligen också,
eftersom datorn laggade...
internet funkade inte och så ploppade det
upp att virusskyddet hade gått ut.
så det var bara att börja pyssla med det...
gav upp typ tre gånger, men sen slog jag på datorn
och satt här och försökte vara smart,
och med min smarthet så kom det upp en ruta:
problemet är nu löst.
tänk om det kunde vara så enkelt i mitt liv också.
waaah... äsch.

mamma och jag satte oss och pysslade med telias
virusskydd och fixade det, så nu funkar det också.
och snart är abonnemanget slut på bredbandsgrejset,
så då ska vi köpa nytt internet till min söta dator.
som den kommer trivas. och jag då!

var på stan en sväng idag efter skolan med sötnéa.
blev en varsin, likadan bh.
men när jag kommer hem får jag ett sms: jag byter min imorn.
när jag provade min skickade jag tillbaka: jag med...
satt inte så där jättebra. men den var snygg.
men nä. en annan storlek eller en annan sort helt enkelt.
perfekt. en ny måste iallafall inhandlas.

och eftersom mamma och pappa tycker jag är duktig
och kämpar fast jag har mina dåliga dagar så var dom
snäll och bjöd på lite fruktcoctail och vaniljvisp. det var gott.
speciellt dom där röda plupparna. inte för att det smakar något
speciellt, men dom är på något sätt lite extra.
kanske för att de bara finns några stycken i burken?

nu har jag iallafall inte ork mer till att sitta här.
börjar halv tio imorgon och jag ska försöka sova lite nu
och få tillbaka lite energi. jag behöver den för att klara
av mina dagar. kan ju säga att det kommer inte bli roligt
att vara med mig om jag har dåligt med batteri någon dag nu.
usch... blir nästan rädd för mig själv.

godnatt.



grymt va snygg man kan vara ibland. nästa stolt där faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0