ett plus ett kan bli ett

hur ska jag sammanfatta allt nudå?
i tisdags somnade jag runt tio...
kände av förkylning och en otroligt
trötthet. och fotbollen gick ju skit också,
så fanns inget att sitta uppe för.

onsdagmorgon fick jag sova till halv nio.
rekordskönt. skolan.
gick bra. efter skolan gick jag och linnéa
ner på stan, fick tag på två tights.
gick upp igen.
fick paj och efterätt på bf och sen började
vår informationskväll för de nya ettorna.
det gick otroligt bra, fick lite ont i ryggen och benen,
men själva grejen var roligt.
jag och felicia fick två brandmän som tog över
vårt snack lite då och då. men det gjorde ju inte så mycket.
bara de lockade alla söta barn till den bra:a gymnasieutbildningen!

efter info-kvällen drog jag och felicia till strömsbro till
hennes farmor och farfar.
blev uppe och pratade en massa mys och sen somnade vi
som stockar. mycket mycket skönt!

vaknade imorse utav att felicia lyste mig med sin telefon i ansiktet på mig.
fattade inte att det redan var morgon.
men gud så skönt jag sov, helt otroligt!

och jag måste bara säga att det finns ingen gulligare farfar och farmor än
felicias. herregud. är helt kär i hennes farfar och det är just det att han är
lite småsöt och apcharmig. puss på han!

sitter nu i skolan.
har nyss redovisat enkäter.
gick bra. pratade på.
värre kommer det bli på svenskatalet.
fem minuter. om familjen.
för mig kommer det gå åt hela ------!
så känner jag nu alltså.
men vi hoppas på det bästa.

nu saknar jag min mamma och pappa.
så ikväll ska jag mysa med dom och ta det lugnt.
både mamma och pappa ska köpa halstabletter och
mediciner så att jag ska bli frisk också.
snälla dom är! lite kurering ikväll då alltså!

imorgon ska jag antagligen sova hos kusin i skutskär.
det är något jag längtar till.
att mysa ner mig med lilla elin och bara vara!


men nu har jag inte tid mer.
hörs. heejeheeej.


Kommentarer
Postat av: F

hihi, va du är gulig :) han tycker nog med om dej :)

2010-10-16 @ 18:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0