en - två - tre - fanta & rosé

hur kan jag glömma att berätta den
viktigaste och absolut roligaste saken
på hela dagen då?
linnéa och jag beställde studentkryssningen
idag, så nu har vi en hytt för två, med dubbelsäng
och fönster ut mot havet, samt första sittningen halv åtta
på buffén när vi åker ut och en frukostbuffé som startar
typ runt femtiden på morgonen då vi inte hunnit gått och lagt
oss ännu. snacka om att vi kommer ha roligt!

och goda drinkar ska vi dricka så vi inte ens vet första bokstaven
i vårt namn. haha :D närå!

skulle ha pluggat, men först kom morbror, okej, han hjälpte mig
liiiite granna med samhällskunskapen, men pallar inte, fattar inte när
det är så jävla mycket man ska plugga på.. ska försöka imorgon.
då har jag ingenting för mig förutom att packa till stockholm då.

sen när jag precis börjat kolla på bonde söker fru så plingar det på
dörren och då kom emil och anna. så bjöd dem på fika och snacka en massa
skoj och sånt! kom fram till en del saker som är sagda nu. höhö.
dom åkte efter en timme och då började pappa hjälpa mig med min
oufit till morgondagen då jag och min grupp ska uppträda låten
fanta och rosé. så har gjort om min bacardiflaska till en roséflaska,
fått lånat pappas militärbrallor, en grön tröja, hans militärskjorta osv.
det kommer bli asballt! ;)

nu sitter jag i sängen och myser.
imorgon blir det bara en föreläsning av poliser och sen sätter
vi igång med sminkning och fix inför showen!
tagga klassen. nu gör vi det bästa utav situationen alltså :D

puss hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0