doften av vänskap

det finns en grej som får mig att känna riktig vänskap.
det är när man får tillbaka det man själv ger.
och det får jag av vissa och de visar att de är mina bästa!
puss på er.
och varför jag tog upp detta är för att jag drömde om det
när jag somnade nere på soffan. lite inslag från gårdagens
bästa film the guardian också. gäller samma sak.

ikväll har jag iallafall fått lite plugg gjort och inskickat.
jag har delat lite utav mitt liv till mamma. pratat lite alltså.
sen jag har också kollat på halva ullared, för sen var det
jag somnade så jäklans gott. pappa väckte mig med en kopp kaffe,
dock minns jag knappt att jag drack det där kaffet.. höhö.
somnade om, vaknade av mammas "få-upp-mig-röst" och därefter
knatade jag in i duschen, borstade tänderna och nu sitter jag här.

jag hatar veckodagar och söndagar.
alltså är bara lördag en bra dag...
och fredageftermiddag.
men livet skulle inte bli roligt om det bara fanns
lördagar och fredageftermiddagar... fatta va segt!

nä nu babblar jag bara en massa skit.
taggar till vår tjejmiddag som ska finplaneras inom kort
och sen ska jag försöka planera in en dag med lilla elin
och kanske smygta henne med till stan någon dag. bus!
shopping också! nu börjar det klia i fingrarna.


GODNATT!






en fin vän.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0