bra att misslyckas och veta vad man har misslyckats med!

blev stressigt imorse,
skulle hinna att krusa håret,
men halva håret blev gjort sen
var jag tvungen att springa till bussen.

i skolan fick vi lyssna på en föreläsning
av krimalvården från nio till halv tolv.
sen var det bara att sätta igång att fixa
sig inför uppträdandet!
nervös som man var så övade vi och då satt
allt, men såklart när man går ut på scenen så
går allt åt helvete, eller ja, gjorde fel typ tre gånger kanske.
jävla misslyckande.
men får tänka så här att det var första gången vi stod där uppe
med mycket folk som kollade och man var apnervös.
så vi gjorde det bra, även jag själv!

åkte tåget hem, snyggast som man var - klädd i militärkläder
och ränder på kinderna + krusat hår. finaste tjejen på tåget iallafall!

jag och néa kom hem, gjorde mat och sen la sig hon i sängen och halvsov.
jag råkade ladda hem nya msn, faktiskt ganska fresch!

så nu ska jag ta och försöka packa lite till och se om jag har allt inför morgondagen
och sen ta och plugga lite på samhällskunskapen som går typ käpprätt åt helvete
och därefter försöka ta och färga håret innan sovdags.

tagga tjejer! en hel helg med tre brudar i stockholm och massor
med utgång och roligheter! puss på er!


dagens snygga outfit!







nu ska jag ner och ta mig en våffla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0