BILJETTERNA ÄR BESTÄLLDA

gick ner och skrev om min loggbok.
den blev så fin så.
sen började bonde söker fru och då kunde
jag inte hålla mig från att kika på det.
så mysigt så!
då kom jag också på att idag stod jag bredvid
en kille som dejtade och blev tillsammans med tilde
i förra årets bonde söker fru.
lite tiufft siådäir!

sen somnade jag. konstigt?
det gör jag jämt..
och så vaknar jag av att pappa står med
bärbara i facet på mig.
då var det lina som skulle beställa biljetter
till travie mccoy i stockholm den 30 oktober!
så nu är de beställda och klara!
fyfan va kul!
det roliga var att jag var så himla yrvaken
att jag nästan var på väg att dra mig ur det här,
men då blev nog lina nästan lite förbannad på mig,
och då fattade jag vad jag höll på med. haha.

så åker till stockholm på fredageftermiddag.
tar det lugnt och myser med tjejerna.
sen på lördagen blir det nog shopping och så,
och sen på kvällen ska vi kolla på travie mccoy
och sen ut på någon freschi krog.
sen på söndag någon gång så blir det hemfärd.
mysig helg, lite annorlunda än att sitta i lilla byn.
och inte mycket pengar blev det heller så!
man ska väl unna sig medan man lever.

imorgon blir det mystorsdag med sköna och slappa kläder.
känner för sånt. och man ska göra det man känner för,
har jag lärt mig genom min tid här på jorden.
soooo.. let's go!

natti.






inse själv hur du beter dig.
titta på dig själv.
tufft? näe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0