beroendeframkallande

blev mycket mys med familjen denna söndagskväll!
kollade på en film , åt tårta och kollade på halva beck
sen blev vi alla för trötta.
men såklart när man bara ska "kolla" facebook innan
man lägger sig för att sova, så blir man fast.
och pigg. som jag är. just precis nu!

så nu ska jag trötta ut mig och bli lite irriterad på det där
fasansfulla supermario-spelet på fejjan.
jag blir gaaalen på det, men jag ger inte upp!
jag ska klara alla banor, hade två kvar tidigare ikväll,
men då ropade mamma att jag skulle komma ner så
det sket sig då... men ska försöka på nytt nu.

pappa gillade sin fina skjorta jättemycket iallafall.
så kul att köpa när personen blir så glad :)

nu väntas mario.
puss&löv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0