värmen av vattnet i minusgrader

att vakna och inte vilja gå upp är
nog en utav de värsta sakerna
som finns.
och så var det såklart imorse när man
vaknade bredvid anna som skulle få
sova hur länge hon ville. avis? jag? nänä.

iallafall så har väl skoldagen gått rätt bra.
fick reda på att jag skulle ha utvecklingssamtal
och maggan är ju så söt och virrig den tanten. hihi.
men då såg jag då att jag ligger mycket bra till i bf-ämnena
och typ ok/bra/på gränsen till vg i typ religion osv.
så jag är nöjd! :)

åkte med tuffa malin hem.
åt mat och sen hade jag tänkt att plugga
och vara apduktig ikväll...
för i skolan kände jag att ikväll kommer det bli
en sån kväll då jag kan sitta hur länge som helst
och bara skriva och skriva.
men när jag väl satt här så fanns noll ork.
jag tänkte bara: NEEEEEEEEEEEJ.
och då gick det liksom inte...
så gick ner och myste med mamsen, åt oliver
och kollade på 112 liv eller död.
mamma och jag, dock helt insatta.
plus min förvårnadsvärt duktiga syn.
jag sa: men gud, det ser precis ut som gävle (en konstig vinkel av torget)
och två sekunder säger dom: vi besökte sedan polisen i gävle då... blablabla.
bra jag.

nu har jag tagit en lång dusch på 40 minuter.
har peelat, haft hårinpackning, ansiktsmask,
lenat benen och smörjt in mig med både olja
och sedan hudkräm.
känner mig otroligt fresch inför min natt i sängen.

så härmed säger jag godnatt till mina KÄRA läsare.




du som bara stirrar och talar.
ge dig själv kraft till att känna känslan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0