skutskär - älvkarleby - gävle - skutskär - gävle - ockelbo. HEJ

jag hade världens, alltså en utav världens bästa kvällar
igår med tjejer som jag inte så ofta brukar umgås med!
fick lära känna några lite mer och det skadas ju inte alls!
roliga prickar.

började med att jag och linnéa åkte med mamma och pappa
till sandviken och handlade en massa myssaker som ansiktsmasker,
hårinpackningar, pennor, block osv... mycket bra saker.
sen blev det buss från sandviken eftersom papi inte hade tid
att skjutsa oss.
sen gick vi och handlade i stan och drog oss hem mot skutan.

kom hem till linnéa, grejjade på oss en varsin ansiktsmask och
satte på oss morgonrockar samt tofflor och myste till lite extra!
började med vår efterlängtade mat och mycket bra musik.
och såklart så blev det goda drinkar som blev till vår förkirre.

efter maten gjorde vi iordning oss och fixade.
därefter skjutsade krister oss till älvkarleby till bella.
spelade spel och umgicks med 10 tjejer.
spårade med en massa tokdans innan vi insåg att
vi var tvugna att dra till bussen.
jag och åsa hittade på värsta roliga låtarna,
det tokiga är att jag minns inte ett skit utav dom idag..

på bussen till skutan var det full rulle. hela bussen skrek
och sjöng så glatt.
bytte buss och då blev det inte lika roligt längre eftersom
satkärringen som körde, stannade bussen och sa till oss
att sitta stilla, inte dricka, men att vi fick sjunga och ha kul.
ingen lydde..... hehehe.
min dricka satt mycket bra mellan mina fötter under kontrollen ;)

väl i gävle så blev det kisssssspaus innan vi drog till old saints
för en drink innan vi drog vidare till slicken!
träffade på en rolig prick som berättade om hela sitt liv.
får önska fabian ett trevligt liv dit han nu skulle flytta. haha.

drog till slick där jag och néa typ tappade bort alla hela tiden!
men träffade på en person som vi ville åt, skulle hälla cidern över
personen, men missade och hällde på bordet ;)
redde ut det och nu jävlar ska det bli ändring kan jag lova!

på slutet spårade det lite lite lite grann för oss på dansgolvet,
men det var inte pga. oss, utan alla jävlar som dansade så
hejvilt och inte tog hänsyn. fan för er alltså!

bussen hem var ännu vildare, två tjejer började slåss.
en från skutan och en från tierp, såklart såna som inte
alls tål varandra. fan va kung det var!

kom tillslut hem, linnéa somnade direkt och själv så hällde
jag i mig en kanna vatten och somnade därefter i djup sömn.

vaknade idag utav att linnéa väckte mig och sa att klockan var halv tolv.
gjorde iordning oss och linnéa drog till bussen och jag gick till kusin.

kom dit och sån tur som jag hade så fick jag tacos som frukost och sen
kom två utav johnnys kompisar och drack öl och snackade en massa.
men själv så hade jag noll lust för det, så tog en glass, hämtade nyvakna
elin och myste med henne tills ulrika skjutsade in mig till stan till tåget.

linnéa kom till tåget, vi körde på en älg, ett fyllo blev avkastad i ockelbo. hehe.
har ätit mat och snart ska jag hoppa in i duschen innan vi drar hem till
anna för en myskväll med tiotalsfolk. plus småfröna! :)

man får må som man mår efter en sån underbar kväll som vi hade.
puss på er.

och det är så att man skäms. helt allvarligt.
men det är ju huvudsaken att man trivs.

jag trivs :)





























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0