en bra helg gör petra glad

somnade efter en mycket vacker film som sätter sig rakt i hjärtat och får
tårarna att falla - my sisters keeper. en utav världens bästa filmer!

imorse vaknade jag runt halv tio, åt frukost och kollade på harrypotter.
sen bestämde pappa och jag oss för att åka upp till farbror och försöka få
igång gammelskotern, en riktig ockelboboare alltså ;)
och till slut gick det, så blev lite åkande.
fick även träffa ronja och mysa med hästarna.

kom hem, har ätit mat och "firat" första advent med familjen.
nu ska jag ta och öva in mitt tal som måste sitta till tisdag.
nerverna börjar komma.... inte bra.

får se om lina kommer hit och sover med mig också.

juste, endast 18 dagar kvar i skolan tills jullov,
sen har vi jullov i 18 dagar och den dagen vi börjar
i skolan, alltså den 10:e januari, då är det precis
150 dagar kvar till studenten! :) det börjar närma sig.

och nu kommer en bildbomb från fredag till idag,
så håll i er.

lite utav fredag:











mer bilder kommer senare från frida :)


lite utav lördag:











trivsam lördag i skutskär hos kusin med sötaste elin :)

slutligen lite utav min söndag:










haha, världens bästa skoter,
om man får prova att starta den i trettio minuter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0