man trivs när man har det bra

denna dag har varit tröttsam,
okej, det har bara gått tre timmar
sen jag vaknade och jag är fortfarande
trött, så det kan bero på det. höhö.

sitter i skolan nu med flickornaflajs.
känner att min koncentration orkar
inte riktigt med idag, men det gör inget.
för man får ha såna dagar också.

idag är det 197 dagar kvar till studenten,
tre veckor kvar till jullovet
och när vi kommer tillbaka från jullovet
så återstår det bara 150 dagar till studenten.
så egentligen kommer vår sista tid i skolan gå
så fruktansvärt fort, även fast det är som segast nu.
på vårterminen går ju även sju veckor bort till praktik
och en vecka för påsklovet då jag troligen drar till turkiet
med tjejerna! så om man tänker bort allt skit så ser livet
rätt positivt ut. haha.

nu ska jag försöka få den där koncentrationen att vakna lite.
hej&hopp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0