sanna vänner lever alltid kvar

sacomässan var bra i helhet, men för mig och mina vänner
blev det alldeles för långt utdraget.
skulle räckt med två timmar alltså..

kom hem runt fem. gick och handlade på ica söder
och därefter bilade vi hem till ockelbo.

kom hem, tog en snabbdusch och fixade mig lite
och sen kom jennie och hämtade mig och vi åkte till
malin på middag!

blev en apgodkyckling med hemgjorda klyftpotatisar
med den där såsen jag glömmer bort vad den heter
och bröd. så jävlans gott. hon är bäst på det där hon,
rosénskan våran! ;)

efter maten blev det jacuzzibad med vin på vin.
därefter blev vi sugna på att kolla resor,
så satt och sjöng låtar från typ 2006 och letade på
resor.
så nu har vi bestämt oss för att i januari bokar vi en
resa för oss till turkiet, alanya för endast 3000 någonting.
härliga är att vi kommer då få lägenheter och nära till både
city och havet. njuter av bara tanken!
så tills januari ska jag fixa peningar, men det ska man väl
lyckas med tycker jag!

nu ska jag ta och försöka sova lite.
min dag har varit för utmattande,  men kvällen underbar.
så ska försöka sammanfatta denna dag på ett bra sätt.
- sömn.

hörs.

bilder kommer upp imorgon. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0