du är som en dold hjälte

vad skönt att jag mår som jag mår.
okej, vissa saker kan bara dö.
men allt annat.

gårdagens mys hos kusin var jättemys.
blev en kvällsmacka och tv:tittande tills man somnade.
och imorse vaknar man utav ett litet frö som
klättrar på en. kan inte bli bättre!

så käkade frukost och lekte med henne till tiotiden
då jag gick och mötte upp busan linnéa som kom
vinglande på cykeln i sin pösiga jacka med luvan
stort som ett berg! haha, finns ingen sötare än dig!
snacka om att man blev glad utav att se henne ;)

åkte till skolan. käkade lunch. satt och pratade.
dampade. hade svenska. felicia ritade tattoos på mig.
hade skapande. - lyssnade på två stand up komiker.
rätt intressant hur man lägger upp ett skämt.
själv så kör jag bara, köööööööör alltså.

åkte med fyratåget hem.
felicia och jag drog till ica och köpte mat till
morgondagen då vi åker till älvsjö i sthlm
för att gå på SACO-mässan som är en
vidareutbildningsmässa av något slag.
så blev lite ihopplock av grönsaker och sådant
för 87 hela spänn! så den goda salladen ska ikväll
göras iordning och smakas innan jag är redo att
packa ner den i väskan imorgonbitti klockan 6
då vi åker från ockelbo. HÄRLIGT!

hoppas dagen blir bra.
kvällen ska bli bäst om nu alla tjejer
är medvetna om att vi ska käka och dricka vin
plus planera utlandsresan? :)
kanon.

nu ska jag dra mig mot nedervåningen och kika
på lite brynäsmatch. måste ju försöka heja på laget
så dom kommer över alla förbannade streck.

sen blir det sova tidigt, om man ska orka upp runt 5tiden
imorgonbitti. HEJJA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0