en tid att inte glömma

03.41 skrev jag inlägget inatt.
och runt 05.30 intog jag min sömn.
hur går det till?
jo jag hade en sjukt snäll vän att
prata med och det tog aldrig slut.

idag vaknade jag utav att sötnéa
ringde och undrade vart jag var.
ööhhhm. hemma? ;)

pratade lite om vår vrickade gårdag.
men att vi hade rätt roligt ändå! hihi.

idag har jag bara legat om jag ska vara
ärlig. har inte haft någon kraft..
så därför har jag nu kontaktat min vän jennie
och efter middagen så ska jag och hon gå ut och gå
i någon timme, rensa tankarna och prata roligheter.

eftersom jag fick ett fint sms från min vän malin
häromdagen att vi ska åka utomlands i maj,
vi tjejer som troligen kommer splittras efter studenten.
och jag vill inte ens tänka på det..
min vänner kommer fly ifrån mig....
men tur att det finns fordon som kan ta mig till dom!

så vi har tänkt att åka någon gång runt maj,
och eftersom jag då har praktik och att det infaller
ett lov däremellan, så ä jag säkerligen säker på
att jag får välja vilken vecka jag vill vara ledig på.
och då tar jag friheten till att dra utomlands med mina
sockerärtor.

jag hatar söndagar.
hatar.
hatar.
hatar.
men ikväll ska jag älska den,
för ikväll är det farsdag och den
ska firas med marängtårta som är gjord
av käraste mami och pappa ska få extra
mycket kärlek ikväll :)

gratts älskade pappa, du är den bästa
du ger mig allt jag vill ha,
för att få mig att må bra.
men det är inte bara saker och ting
som gör mig glad, utan också din kärlek
som du visar till mig.
jag skulle klara mig utan allt det där
och vara så stolt över att ha dig som
far ändå.
du uppfyller mina önskningar,
att finnas där för mig, i all tid som får
oss att hålla ihop.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0