got our friends, got the night - we'll be alright

den här dagen har varit rätt så seg.
ännu segare att jag hade damp pga.
noll kunnande på provet.
men okej, mycket var logiskt och därför
gick det att skriva en hel del, men resten då,
det som sket sig.. orkar inte...

fick iallafall G på samhällskunskapsprovet som
jag hade trippeldamp på.
för där fattade jag ingenting och det fanns
då mycket hat i mig.
men det gör det ännu, fattar inte att jag fick
G trots mitt noll-fattande tänkande.

retat linnéa har vi också gjort idag,
men sånt är roligt, på hennes villkor såklart :)

jag och felicia åkte hem på tvåtåget.
drog och storhandlade med ma&pa.
blev mycket goda saker... och det gillas
mycket mycket på fredagkvällar så här.

dock har jag haft huvudvärk hela eftermiddagen
och känner utav det än, så ska bara ta det lugnt
idag för att få lite energi till morgondagen då
vi ska till sandviken och härja samt fira freddie.
blir utgång där :)

hoppas på galet folk och galet kul!

nu väntar jag in min kära vän lina,
men det kommer väl ta ett tag eftersom
hon ska få i sig mat och ut och köra i detta väder.
så min klocka får ticka på väntan ett tag till.

medan ska jag ta med täcket ner och mysa in mig,
äta 70% choklad med mintkrokant och dricka mammas
hemgjorda äppeldricka. hur gott som helst!

men vi hörs.
och syns.
eller inte.






SOM JAG LÄNGTAR TILLBAKA TILL VÅR TRIO PÅ BÅTEN!
kung och det ska göras en tredje gång, vi tre, ha tre gånger så skoj
och ha en trevlans fartfylld helg!
som ni gör mitt liv på båten alltså ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0