tillbaka till verkligheten

väckning av mamma halv sju.
kom på att jag inte behövt att gå upp fören
sju - halv åtta. men vaken var jag dock halv sju.
så tog det lugnt, åt mycket frukost och läste
igenom hela tidningen, men minns ingenting
utav vad som stod i den....

pappa skjutsade mig till station.
tog tåget med lovisa och maya.
pratade massa student och man kan inte mer
än att längta och tagga.

bara man får åka på studentkryssningen kommer
allt kännas så mycket bättre. wiiiih :)

börjar om 20 minuter.
och min bästa vän är sjuk idag också,
så skänker en fin tanke till henne.


puss <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, gullhjärta vad söt du är.

puss påre! <3

2010-11-29 @ 12:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0