tar till sig det svåra

jaha, då är det snart onsdag igen då.
undra hur många onsdagar jag egentligen har levt.
det ska jag räkna ut tror jag, fast i min dröm.

ikväll har jag skrivit klart mitt svenskatal till nationella.
det duger iallafall, ska försöka träna på det så det
sitter någolunda också då. men kommer iallafall bli
lika nervis som jag var sist. fyfan..

sen kollade mamma och jag på hockey då brynäs
vann med 3-0. puss på er denna gång.

pappa kom hem, vi drack lite kaffe.
sen somnade pappa och jag mot varandras huvud.
haha, så söt vi är :)

och apropå ingenting så var linnéa och jag och besökte
ett gruppboende i bomhus för människor med autism.
jätteintressant, verkligen!
fick en riktig inblick. som ett dagis fast med andra sorters
människor och man hjälper de med vardagliga saker som
att laga mat, hjälpa dom med olika småsysslor osv.

sånt skulle jag trivas med! garanterat.

nu ska jag ta och sova lite.
behövs efter denna snöstormsdag.
och värre kommer det bli.
hejja sverige!



bebben i kusins mage beräknas att komma den 21december,
alltså om 28 dagar.
men den knörten kan ju pluppa ut när som helst,
så jag vill passa på att önska dig lycka till och att jag lovar att
vara barnvakt så ofta du vill! saknar er också... puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0