ta tag i dina egna problem du verkar ha vännen

jag börjar så här.
är det någon som stör sig på mig
eller har ett problem, så kom fan
till mig istället för att hålla på tjafsa.
och du som nu kommenterade min blogg.
tack för tipset, men nej, för dålig idé.
att man inte har mod till att kunna prata
istället för att kommentera anonym,
är ett stort tecken på hur feg och omogen
man är. brukar tyda på avundsjuka av något
slag när man håller på. tänkt på det?
och du har ju ingenting att vara avundsjuk på,
så ge upp.

det roliga är att vi hade nationellaprov i svenska
idag. jag skrev om mobbing på internet.
och jag skulle kunna sätta dit dig om du fortsätter,
en ip-adress är värt mycket vid såna tillfällen.
men nu är det så att jag tänker inte bry mig
om dig och skiter faktiskt i dig.
men bara så du vet så kan du ta hand om
dig själv istället för att hjälpa andra.
känns som det behövs när man ska klaga
och kränka andra människor.
så lägg ner snälla du.

iallafall så skrevs det i två och en halvtimme.
sen drog jag till valbo med felicia och lunchade.
felicia shoppade som en tok och jag inhandlade
endast en tröja och lite småprylar från hm.

tog bussen till gävle. bytte buss till skutskär och sitter nu
här. har busat med elin så har huvudvärk, men det gör inget! :)

imorgon börjar vi 12.20 så ska åka in med linnéa runt
elva och käka lunch i skolan.
sen ha svenska och lyssna på stand up komiker.
rätt skoj.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0