skånisch

igårkväll blev det mys med anna och malin.
kom hem till anna, sen åkte vi till åbyggeby
på deras träning. själv så läste jag igenom
np-häftet till morgondagen..

åkte hem, satte igång med maten.
blev saxad kyckling ala skåne, potatis
och bea, samt salladsmix ala rosén.
kan väl säga att potato ala simonsson
också var rätt nice ;)

satt och pratade, kollade på pensionärsjävlar.
dampade några gånger om.
till oförklariga saker.

malin åkte hem och jag och anna gick och la oss
och kollade på titanic, men pratade mer än
att kolla på filmen, så vi knäppte av.

vaknade för en timme sen.
så snäll som pappa är så kom han och hämtade min packning också.
puss på honom.

nu ska jag kila till bussen och dra till den underbara
skolan. hörs.




Kommentarer
Postat av: Skåne

Kycklingklipp!

2010-11-16 @ 19:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0