så fruktansvärt bortkastat

det kokar i kastrullen.
hur i hela ------- kan man säga att man älskar en
person aaaapmycket när man har typ träffats typ
fem gånger? känner man personen då?
är man lika värd som den personen man har känt i
tio år? tjugo år? hundra år?
asso vafan, tänk efter?
hur mycket värde får en person som får höra att
en annan person älskar en annan person
så fruktansvärt mycket när det är typ 10 års skillnad
på kärlek/vänskaps-bandet? NOLL värde.
och noll tro på den personen som nu spottar ur sig detta.

och varför i helva helvete kan man inte hålla sig till
dem man nu tycker om och inte springer runt som
en jävla -ora. ursäkta. fel ord, men kunde inte uttrycka mig
bättre nu. usch vad jag bara vill knäcka någon när man
får höra sådant.

FATTAR INGEN VAD KÄRLEK ÄR PÅ DENNA JORD?
fattar ingen vad den har för betydelse?
ska man verkligen springa runt till hela jordens befolkning
och säga "åååååååååh, vad jag älskar dig"?
ska nog fan ta ett plan till kina nu och leta på nån random och
bara skrika ut till honom på ren svenska : FYFAN VAD JAG ÄLSKAR DIG!

tycker ni det verkligen låter rimligt? NEJ.
spara på de vackra orden till dem ni verkligen älskar och inte bara säg
så för att vara snäll och gullig.
det räcker tamefan nu.

och nu säger jag detta för att jag verkligen menar det
och det är så att jag älskar min vän linnéa sinikka ivarsson
och det är verkligen inte något jag bara slänger ur mig
för att göra henne glad, utan det hon har stor plats i mitt
hjärta och hon ställer upp för mig i torrt och vått,
precis som få av mina bästa vänner till har och gör.
inte hela jorden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0