när vindarna viskar ditt namn

detta var väl jäklans onödigt iallafall.
tog mig ner till station till halvnio tåget,
i denna snöstorm.
satte mig på tåget, kom till skolan,
hade religion som då blev den enda lektionen
på hela dagen...
käkade lunch i skolan med tjejerna och sen drog
jag och néa ner på stan och kollade ut lite julklappar
och vad vi själv ska investera och önska oss :)

en kavaj och ett par svart jeansleggins ligger
rätt långt upp på min önskelista denna jul.
fast högst upp ligger resepengar till turkiet. höhö

nu ska jag ner och äta knäppkorv och bröd
och sedan invänta min vän lina som kommer
och ska plugga till svenskatalet med mig.
får se om vi orkar att ta oss ut i det underbart
vackra snöovädret eller om kvällen slutar med lite mys.
kanske till och med kan få henne att sova här med mig.
får se, får se.

hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0