när det slår in och ut

jag börjar att berömma mannen från mansjouren idag.
helt otroligt sjukt bra man att prata alltså.
jag blev helt såld i hans hans smarta tankar.

kom hem runt fem.
hade min "kund" (morbror) här som väntade på att
få sitt hår klippt, så då stoppade jag i mig lite mat och
sen blev det en klippning.
och det är ju så roligt att klippa när man tjänar lite kosing på det också.
som sara skrev på fb, att jag borde byta linje med henne.
och FAN att jag inte kom in på frisörlinjen alltså...
för det är och verkligen var något jag ville komma in på.
men men, nu sitter jag här och har ett halvår kvar innan studenten
är i mina händer.
så lite försent för att byta.
men får väl ta en utbildning för det senare då, om jag känner för det.

ikväll skulle jag ha pluggat stenhårt, men sverige-tjeckien störde mig lite grann,
så jag fick inte så mycket gjort.
en otroligt spännande match blev det då på slutet och glada miner i detta hus
när sverige gjorde två mål på några sekunder.
härliga tider :)

har precis duschat och nu ligger jag i sängen med böcker och papper runt om mig.
lika bra att försöka läsa på lite innan ögonen tar mig till john blund.

vi hörs,
sov gott,
ha det bra,
vi ses,
puss.



varför ska man ta något utav någon om man redan så mycket har?
visst att man kan dela, men det finns gränser och sunt förnuft.
tänk först, utför sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0