mina dagar går vidare

fick skjuts av malin och nicklas till linnéa
i skutskär. gjorde mat och tog en powerwalk
i den härliga kylan!
kom hem och grejjade lite och sen drog vi till
valbo och kollade lite. sinikka bjöd på middag,
mycket gott :))
handlade inget idag heller, mycket bra!
var nära på att köpa en sån där klädställning,
men fick rådet av mamma att avvakta så
kunde dom följa med och inhandla det som behövs
tills jag gör om mitt rum :)

linnéa och jag blev avsläppta på station i gävle.
satte oss och väntade på tåget, fick världens,
och då menar jag världens världens vääärldens
skrattanfall pga. en person. shit majbritt alltså...

tåget hem, knatade till emil och anna och hade
lite mys och drack vin och så fick jag oliver (a)
gott!

emil den sjuklingen var så snäll och skjutsade hem oss,
tack vännen! kom hem, planerade morgondagen.
blir troligtvis en lite shoppingrunda i sandviken imorn
med mamma, pappa och néa.
får se om papi får lust sen att skjutsa oss till gävle eller
om vi får ta bussen. låt se.

tog en dusch nyss och när jag kom upp låg lillvännen
halft avdäckad i min säng och det verkar nu som att hon
sover rätt skönt, så ska nog krypa ner med henne och
sova lite jag med. behövs verkligen!

du, lika bra att börja tänka på ringen runt om.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0