man står still när benen vägrar

min gårdag var toppen!
skolan rullade på, åkte hem med sofie
och lina. drog och handlade massor till kvällen.
kom hem och gjorde iordning mig, jennie kom
och vi drog och hämtade upp både lina och maya.
därefter åkte vi till gävle i stormen.

åkte till icamaxi och inhandlade det sista och sen
åkte vi hem till frida i hemlingby där hon, linnéa
och malin höll hus.

med massor av mat och god dricka så käkade
vi vårt traditionella julbord tillsammans :)

runt tolvtiden fick vi skjuts av rallyförarna ner på stan.
drog till old saints där vår klasskompis hade 18årsfest.
hejjade på alla där och sedan blev vi sugna på krogen
så jag och néis drog till slicken i två timmar och dansade
av oss lite känslor ;)
och vi har ju alltid så jävla roligt också. haha :D

på bussen hem mot skutan så blev det slagsmål som
vanligt...haha jag fattar inte!

imorse vaknade vi runt tio, konstigt nog.
åt frukost och sen traskade jag i snöovädret mot
min kusin och den familjen!

käkat tacos, myst med elinsötnosen, kollat brynäsmatchen
då dom vann efter förlängning.
och fyfan vad jag hatar så dåliga supportrar som tänder
raketer och skit så de måste avbryta matchen. usch.
käkade tonfisksallad till matchen, otroligt gott!

elin har nyss gått och lagt sig och här bakas det pepparkakor
och dricker glögg. mycket mys :)

ska ta niotåget hem och sova hemma inatt, känns som det behövs.
men haft en mycket trevlig dag i skutan måste jag säga :)

det är tur att vi har varandra sa linnéa i natt när vi gick
hem i snöovädret tillsammans.
och sånt här får mig verkligen att stå på benen.
älskar dig :)



sötaste



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0