man njuter av det goda

vaknade runt elva.
ma&pa ville ha med mig upp på
julmarknad i mo.. hehe.
så jag följde med för att umgås lite med dom.
men när jag var där så ångrade jag inte alls
att jag hängde med, för jag hittade nämligen
tre par härliga armband och typ nagelsmyckning
som jag fick utav pappa i försenad namnsdagspresent.
hihi, gullpappa.
och förresten så måste jag också tacka mamma som
hade gjort ett paket till mig igår och där var en mascara
som jag dagen innan sa att jag behövde. smart du morsan ;)

träffade även kusin och barnen där uppe.
så följde med dom hem sen, fixade rebeckas mp3 och la
in massor av låtar som hon sprang runt och försökte lära sig,
lät ju inte det bästa, men gud så söt hon är!
kusin åkte iväg så blev själv med barnen i några timmar.
kollade på götakanal 3 och friserade mitt hår.

dom kom hem, vi drack glögg och åt pepparkakor,
dunkade musik och sjöng medan barnen lekte.
och efter maten så blev det öl och malin kom förbi!

tog lite kaffe och snackade om världen runtom och
alla sjuka människor, sedan tog vi med oss linas
lillasyster som lekte med ella och körde hem henne.

jag kom hem, kollade förlustmatchen brynäs gjorde.
och nu börjar jag bli galen, ska man inte ta och byta
ut den där greiss och försöka få igång laget lite!

nu ska jag göra något. hihi. hejdå.



vin e gått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0