kraften träder igenom oss båda

min dag i skolan blev rätt skön.
en dag med f, p och i.
skönt! och lite annorlunda.
till och med så att jag gick på webbdesignen
helt själv, men hade såklart sällskap av osci i
de två timmarna jag var där. bra go' han  är!

sedan traskade jag ner mot station i världens
snöoväder.. träffade på robin och johan, så fick
lite hjärtlig vänvärme utav dom när tåget var försenat..
även fick jag en trevlig tågtur med robin som jag inte
har träffat på år och dar, dock fortfarande lika trevlig!

kom hem, morbror kom med otroligt jätte mys super sköna
sockor till mig som hans tjej har gjort till mig.
ett par svarta som går upp till knäna. helt otroligt vad sköna!
fick även ett par färgade, ganska låga.
så snacka om att mina fötter mår bra ni iallafall.

åt mat, sen har jag pluggat till talet imorn och även
börjar på alla dessa frågor från de papper jag fick idag
som alla andra i min klass redan har börjat på.
så fick två eller tre punkter att stryka ikväll.

skulle sen mysa med mamma och kolla på tv, men vi båda
somnade och vaknade precis.

så nu ska jag krypa ner i sängen och hålla tummarna
på att mitt tal får hyfsat imorgon. hejja mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0