just the way you are

städat rummet.
- rensat garderoben.
- rensat byrålådan.
- rensat bokhyllan.

snart ska det göras om här och ut med
det gamla och in med lite nytt!

sängen är nybäddad och lite utav en julstämning
har uppkommit i mitt rum när jag hängde pepparkakor
med röda band i fönstret. hihi.
likaså fick två tomtar hoppa upp och posera lite över jul.
kanske lite tidigt än, men nu vill jag ha jul och allt mys som
hör till. närhet och kärlek, från nära och kära.

har fått ihop fyra olika högar med plugg också.
dock inget prov, men inlämningar och redovisningar.
- handikappföreningar/organisationer
- alternativ pedagogik (i ur och skur)
- gruppboende/daglig verksamhet - studiebesök osv.
- nationella tal i svenska b.
härligt nu innan jul.

nu ska jag ta och försöka komma igång med något
av det där och sedan göra mig iordning, käka,
handla lite och därefter åka upp till lilla ronja som
imorgon fyller hela 6 år! träffa halva släkten på
en söndageftermiddag/kväll är ju aldrig fel :)

kärlek är något sant & vackert,
inte något för att skydda sig själv.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0