jag vet vart jag har mitt, du borde ta reda på ditt

jag frågar mig själv, hur tycker du att det gick ikväll?
- ääääh, inte för att man somnade framför böda camping
och inte pluggade ett skit så känner jag mig rätt nöjd
över min insats för denna kväll.

icke.

förstår fan inte, jag brukar jämt kunna ta tag i saker
för jag vet hur skönt det är när man är klar.
men i dagens läge så har jag inte ens ork till att kolla
i dessa pappershögar och ta tag i skiten, min kraft tyner
bort när jag ser synen.
fast det gör den ganska ofta nu för tiden tycker jag..
måste bygga upp mig nu.
veta vart jag står och vart jag vill.

ska FÖRSÖKA ta tag i dessa uppgifter imorgon.
direkt när jag kommer hem.
ska göra klart dom och vara nöjd med min tisdag,
sen kan jag göra vad jag vill...


ta du ditt, så tar jag mitt.
låt det vara och driv det du har i händerna,
istället för att dra i andras och se hur minerna
förändras. du har ett eget tänk, använd det väl.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0