jag har det jag behöver, så stick

så stolt att inte behöva var som er.
att känna mig mognare och dess tillgångar
.
jag ljuger inte. det är så.

skolan har varit okej. - för att vara måndag
och de...
fick reda på att provet i psykosocialt som gjordes
i fredags fick jag en full pott på! alltså ett mvg.
roligt för mig dock. rätt stolt när jag gick därifrån
omedvetande vad jag skrivit ner på papperet.
får bara någon rusning i skallen och skriver ner
allt jag tror och bär i mig. så kan det gå ;)

har haft webbdesign idag också.
hatar det så otroligt mycket.
måste försöka fatta det där snar.t
ska nog ta hjälp utav någon som kan.
inte någon utav stridsmunkarna_92.
för de kan då ingenting plus att de är
lika omogna som en grön banan som inte
ens börjat växa än.

har nyss kommit hem.
ska packa i för morgondagen och sen kommer
malin och hämtar mig och vi åker till ica och köper
lite grejs till vår mat som ska lagas hemma hos
anna efter deras träning.
ska sitta och plugga den tiden dom tränar,
så något bra gör jag ju iallafall.

nu har jag inte tid mer.
pussgullrulltullmull.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0