jag är född i en liten by

... i ett av världens hörn ♥


så skönt att sova ut och att jag vaknade
vid halv tolv!
fick träffa pappa innan han åkte och jobbade också.
gjorde det mycketmycket bättre!
även att träffa mamma och hunden. hihi.

åt frukost och städade rummet.
har packat upp väskan och provat
mina nya kläder också.

fått mat i magen, lagt in lite ny musik
på telen också.
självfallet travie mccoy och bruno mars
mina idoler!

ska ta och bädda min säng och göra
den klar inför kvällens sömn
och sen ner och ta lite glass åt min
hostande hals.
men så mycket som vi har sjungit och
skrikit så är jag inte ett dugg förvårnad
hur jag låter och känner mig ;)

imorgonbitti vid nio kommer jessica och barnen
och hämtar mig och skjutsar oss till stan.
sen ska ella, becka och jag till stan och möta
upp linnéa för att ta en liten shoppingdag och
mysa lite tillsammans!

ps. min dator har stått på hela dagen och dunkat
snyggischmusik. ds.

jag ville vara bättre, men då blev allting sämre.
jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.
jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.
jag har givit dig allt och jag har ingenting kvar.
jag bär tyngden utav rymden, ändå finns du i mitt hjärta.
jag har gjort det här så länge, jag kan lika väl fortsätta.
och för dig har jag låtsats och dålt mina tårar.
och ändå vägrar jag att inse, att du sviker mig alltid.



en utav världens charmigaste killar.
topp tio. lätt. bruno mars. puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0