i am not a robot

känner mig så taggad för allt vad nu mitt liv ger mig.
börjar med att denna vecka framför mig, kommer
bli rätt skön. om man förutsätter nationellaprovet hela
onsdagen... men vet inga läxor eller prov denna vecka,
och så åker vi på SACO-mässa till sthlm på fredag.
rätt kung. får se om vi tar vår tjejiskväll då.
tycker jag iallafall låter som en kanonidé!

sen är det ju allt som har att göra med vårt sista år.
först julafton då... den är rätt mysig.
och före det ska vi ju ha vårat årliga julbord hos någon
utav oss och känna oss väl förberedda inför julafton ;)
juste, fyller år också. inte långt kvar. någonting på hundra dagar kvar.
och fyra dagar efter det så är det studentkryssning och paaarty
all night&day long. japp, mer än så också!
och sen mot maj så drar vi tjejer utomlands och säger adjö till varandra
eftersom troligtvis så kommer några utav oss att lämna vårt gäng,
så då vill vi få något gemensamt gjort tillsammans iallafall då!
och runt maj har vi praktik också, så kommer inte bli mycket skola
då heller. skööönt!

men blablabla. tillbaka till vårt sista år, vår sista termin.
- jag fattar inte.
hur kan mitt liv bara ha gått så jäklans snabbt?
hur kan jag snart stå där utan jobb och ha noll spänn i fickan?
eller jag kanske står där och har tre jobb och fickorna fullproppade.
vem vet?

iallafall så trodde jag aldrig att jag skulle komma så här långt.
har satt mig som världelös när det gäller skolan.
alltså, jag är inget geni, men tydligen rätt bra?
jag menar, många är bra och jag kanske är en utav dom?
jag går i trean, har snart bara ett halvår kvar.
jag har vänner, familj och jag är rätt så lycklig om jag tänker efter.

fan vad jag är nöjd egentligen.
nu är det bara det där förbannades körkortet
som jag snart ska fixa och så en riktigt fin bil.
imprezan pappa? (a)

haha, nä nu börjar jag och mitt huvud bli för trött.
vi hörs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0