horrormovienight

simon hämtade oss, vi åkte till ica
och skulle köpa lite gott till kvällen.
där stod jag i kassan och skulle betala
mitt gottgott plus 200 kr i påfyllning till mobil
då jag kommer på att jag har kortet i jackan
efter krogen igår... och jackan ligger dock hemma.
så där sket det sig i två sekunder...
men då räddade simon mig genom att betala skiten.
där får man tacka ;)

kom hem till a&e där busungarna var i full gång.
men det är något som är så speciellt med dom
där gossarna och det är nog att de är så jäklans
mysiga och kärleksfulla.
för jag har inte träffat dom där sen i början av
sommarn tror jag det är och ändå så kommer
de ihåg mig och jag fick en varsin bamsekram utav dom.
sötpojkarna.

fredde och lovisa kom också så vi kollade lite på
karlsson på taket, sen sunes sommar (dock medan barnen var vakna)
sen när barnen gick in och kollade på film i sovrummet
så sattes det på mer äckelpäckel film, så då gick jag in
till barnen och la mig och kollade på nåt mys.
elliot låg och berättade en massa sagor för mig
och det roliga är att han kan det också. haha riktigt bra!
som en utav alla hans berättelser:

det var en gång en pojke.... som hette bastian (brorsan)
och så var det ett monster som åt upp bastian... och så..
sen... fick monstret ont i magen och då kom bastian ut igen
och levde lycklig i alla sina dagar!


KUNG! och med hans söta sätt att prata och att inte kunna
utala alla ord rätt gör han extra söt!

höll iallafall på somna där med grabbarna..
men tillslut så ville de vara själva och försöka sova
så då blev det "vuxenfilm" igen.
men linnéa kliade mig i håret så jag satt där halvsovandes!

efter filmen så blev det spel - när och fjärran.
dock var jag inte så värst intresserad... mest trött!
likaså anna... haha.

nu är jag hemma och ska krypa ner och sova lite.
tycker min lördag blev rätt skön... för jag hade nog inte
orkat så mycket annat än bra sällskap.

imorgon händer inte så mycket... lite plugg och gå på revy
med malin och jennie! ska bli mys det också :)

men godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0