HJÄLP FRÅN ER!

nu är det så här att jag har tänkt otroligt länge på en tatuering,
en text på antingen foten eller handleden.
men bestämde mig för någon vecka sen att foten kände som
ett bra val som första tatuering.

och idag fick jag se matildas nygaddade tatuering, då på foten.
ungefär så som på bilden här nedan.

men nu kommer jag till sjävla problemet här.
- att jag är osäker på vad jag ska ha för text?!?!

snälla, snälla, snälla, vill ni hjälpa mig att hitta på en
vacker text, helst på typ latin eller något och inte för kort?

har dock tänk en lång text som denna eller två rader.
så jag vill gärna ha tips från er!
:D


Kommentarer
Postat av: Sofie

du ska ta en text som passar in på dig, någon text som du känner " det här är min " .. =)

2010-11-17 @ 00:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0