förblir en underbart fin ängel

det blev inte mycket gjort för néa och mig
igår inte.. tog lite mat, myste ner oss i soffan.
fick psyk när vi inte hade något att göra, så
då gick vi upp och pratade en massa skit i
nån minut tills då vi somnade runt tio. haha

vaknade imorse runt halv tio.
bra utav oss ;)

bestämde oss för att ta en runda till valbo
med malin.
fixade oss och drog dit i världens regnväder.
fick tag i en tröja och en bh. behövligt!

kom hem, fick ett underligt samtal
som ledde mig till att sätta mig på halv åtta
tåget till stan.
umgicks, sen drog jag till min efterlängtade vän
malin och hennes pojk.
har myst och pratat om massor som har hänt.
och gud så jag saknat henne. lillfisan!

nu sitter jag i hennes rum och dom har gått
och lagt sig.
ska kura ner mig med de två täckena, läsa
lite på min bok, kolla lite tv och sen somna i djup sömn.
får se vilken tid man drar sig uppåt imorn då..
kanske hänger med busarna till stockholm, vem vet!

ne, godnatt världen.
puss och kram.



jag saknar dig min vän.
gör ont i mig att du är så sjuk..
men så skönt att få vara här och se dig le,
trots att du inte mår nå bra.
vill kunna göra dig glad så ofta jag kan hjärtat!
puss gumman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0