för mig är du som en höstvind

har precis kommit hem från vår årliga revyrunda!
lika härligt varje gång, ungefär tretimmars skratt
och rofyllda personer!
sitter som bäst på en seg söndag också! :)

svårt för mig att se dig, men njuter verkligen av ditt leende.

följde med nennie och handlade.
och nu är man hemma och ska dra igång
med plugget igen..
orkar verkligen inte.
har inte alls ork till att läsa böcker på böcker
som sen ska sitta i min skalle och jag ska kunna
redovisa det på ett bra sätt.
finns inte ork.
varför inte ett jobb som man kan gå till?
göra det man ska, komma hem, göra det man tycker om
att göra och sedan börja om så.
livet skulle vara så mycket enklare.

en gång i livet var skolan rolig och skön,
men nu börjar jag fasiken tröttna...
min pluggish-hög har jag nyss mätt med linjal
och den är på höjden utav 12 cm...
andas in.... andas ut. NU KÖR VI.
(måste göra så här för att orka med..)

KAFFEPAUS innan jag kör igång.
hörs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0