ett skott rakt igenom skulle sitta fint

okej..

ett: tror ni att jag har pluggat något ikväll?
svar: njaa... läste några sidor i nationella häftet.
två: tror ni att jag kollade lite lite lite på tv och myste?
svar: jaee... blev väl lite så när det först var böda camping,
sen utryckningsprogram, pensionärsjävlar och aktuellt som jag då ikväll tyckte
var mycket intressant och helt jävla fuck off om jag får uttrycka mig.
jag blir så jävlans förbannad.
hur kan man vara så jävla störd att man betalar runt 800 000 kronor
för att plocka in EN jävla varg i vårt län, när man inte har råd till att
vi barn/ungdomar får en trygg skolgång, allmänt  bättre sjukvård och allt skit det nu är.
detta är ju bara så blåst.
vem fan har kommit på detta?
och ni som sitter och bestämmer det här, varför kan ni inte bara komma ut
och sätta er här där vi bor, gärna på en stol, fastknyten i skogen och
bara se hur dom där älskbara och sööööta vargarna kommer och tussar,
biter, hugger och äter upp er totalt!
JÄVLAR VAD JAG SKULLE NJUTA!

- sen ska ni få yttra er om vad ni tycker om vargar, kära människor.

om jag bara fick tillfälle så skulle jag skjuta varenda blåsta jävel,
för lite vett måste det fan finnas om vårt land ska kunna gå ihop
och fungera.



jahapp, då har jag sagt mitt för ikväll då.
nu ska jag ta och läsa lite på min bra:a bok som jag
har glömt bort nu under lovet...
måste bli klar med den också innan julen kommer..
och det är ju typ bara 45 dagar kvar, så man kanske borde öka.

börjar halv elva imorn, så blir lite sovmorgon. höhö.

du, vi hörs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0