en tid som aldrig nå slutet

alltså, nu har jag suttit ochs krivit projektarbets loggboken
istället för att plugga till provet... visst, det är väl bra att
jag skrev och fyllde i den också,  men vafan liksom..

har iallafall kommit upp i 16 timmar bara utav att det
har skitit sig totalt för néa och mig..
har försökt med lokaler hit och dit och nu är vi på
en bra väg genom svenska kyrkan då vi troligen får
hyra gratis om det finns plats för oss.
måste måste måste ringa gibben imorn alltså...
annars är det kört, kommer aldrig få ihop dom där jäklans timmarna,
men man får misslyckas och vi gör ju så gott vi kan :)

dags att läsa igenom lite anteckningar till provet innan läggdags.

p.s mitt hår luktar dundergott.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0