en stark människa släpper inte taget

blev inge glass... och inte så mycket
mys med mamma heller för den delen..
först somnade hon och jag satt som klistrad
framför det där campingprogrammet!
dom är ju helt sjuka tamefan. haha.
men dit ska man nog ta en trip i sommar,
till ölands camping och njuta av livet!
jeppjepp.

när programmet var slut så lutade jag mig
liiite bakåt och somnade såklart jag med.
vaknade av att mamma stod lutande över mig
och sa: peeeetra... peeeeetra... peeeeeeeeeeeetra.
haha. jävla drygis! men vakna gjorde jag ju dock.

ska ta och krypa ner nu och försöka hålla mig vaken
och kolla på pensionärsjävlarna på kanal5play.
sen blir det sova, för imorgon ska man upp i tidig tid
och duscha och grejja innan man drar in på storshopping
med barnen!

tror linnéa skulle hänga med mig hem sen, så får väl se
vad vi hittar på för tok.
inte en hemmakväll iallafall... det brukar bli så vanligt
när det gäller oss. haha.

sovgott fina ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0