en sång med melodi

jomen... jag skulle ju bara hem jag.
men så enkelt blev det ju icke.
för det första så var bussen försenad,
så jag ringde mamma, men hon fick typ damp
att jag inte skulle vara själv i stan om det skulle
bli så att jag skulle missa tåget till byn.
så då ringde jag ulrika så tillslut kom hon och
var snäll och skjutsade in mig. tack, verkligen!

väl i gävle sätter jag mig på tåget,
och tåget proppas med brynäsfans och alla är
halft fulla eller avsupna och snackar eller skriker om
dagens match och hur djurgården och deras fans betedde sig.
alltså vilken jäkla stämning det var. haha
innan ens tåget hade rullat iväg stod flera gubbar upp och skrek
brynäs alla olika ramsor, dock kunde jag varenda en också. höhö.
fans-poäng till mig. kitchiiiingaaah!

när halva resan hade rullat på, så blev det liiiite för mycket,
så då passade jag på att rycka upp mig med lite partymusik
och lite videofilmer som spelats in på senaste tiden.
jag satt verkligen där med ett leende på läpparna :)

och så rullade man in på ockelbos perrong och kliver av,
näää men då står man i typ 5-6 dm snö efter benen,
och jag med typ pumpsaktiga skor. TOPPEN!

kom hem, har myst med mor och far, kollat på iron man och
pratat om alla händelser som har pågått eller pågår nu.
vissa saker är bara på dagisnivå så jag vet inte vart ifrån
man vuxit upp. seriöst? patetiskt förfan.
kom och snacka istället för att krypa runt och leka docka.
man ska väl iallafall kunna komma överrens om en sådan sak
kan jag då tycka, men vissa vuxna människor funkar ju inte så,
och jag lider dock med er.

nu ska jag ta och ha lite filmmys med mig själv, får se om jag
orkar att sällskapet kommer förbi senare, men då har då troligen
mina ögon slagits igen för denna lördag. låt se.

godnatt fina och kära.
att sakna något man inte behöver
gör att livet rullar på ändå.



puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0