en känsla som förlänger min väg ♥

såklart att jag ska vakna först och så tidigt...
sitter nu med malins gosiga täcke inlindad runt om mig,
så skönt!

hade tänkt att bara åkt hem idag, men då kom jag på
att jag inte har något alls att göra hemma, så då har jag
bestämt mig för att stanna i stan ett tag och sedan ta bussen
till skutskär och vara med linnéa.
hade också tänkt att hälsa på kusin mfl. men dom skulle åka till
uppsalas badhus med barnen, så då drar jag direkt till linnéa och får
mat och tar en powerwalk med henne och sen drar vi till ikea idag
igen för att inhandla lite smart things dåra.

får se om jag hinner dra hem till kusin mot kvällningen och hälsa
på innan jag drar hemåt, annars får det bli en annan dag.
måste iallafall hem eftersom jag ska ha grejer när jag ska till skutskär
och sen vidare till ä-by imorgon också. hehe. då blir det party hos bella
med massa folk innan vi drar vidare in mot krogen! :)

nu ska jag tamefan gå och hoppa på slösäckarna.
om dom ska komma iväg till sthlm så får dom fan rappa lite ;)

kjambanan.



minnen kära vänner, oförglömliga minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0