det var en kväll i juni....snart december!

dagen började med en bilresa med sofie och amanda.
kom tio minuter försent, men det gjorde inget.
så började halv elva, och när jag kollade på klockan runt
halv ett så tyckte jag att vi borde gått i 5 timmar typ..
apseg dag alltså... usch.

och så har vår lärare haft en skapligt dålig dag också,
så det har vi fått skiten för... skoj!

har tränat inför öppethus som håller hus imorgon på polhem.
ska stå utanför klassrummen och mingla lite jag,
och sånt gillar ju jag! :)

blev mat innan vi åkte hemåt idag.
och snön har kommit den också....
så lite sladdisar blev det, men roligt det också ;)

ska nu ta och plugga lite och sen ta en paus och
då ta och klippa samt färga mamis hår.

imorgon åker vi till bollnäs och hälsar på hammargymnasiet.
blir där hela dagen och sen bussen direkt till skolan
för att jobba på öppet hus. lång dag!

men här kämpar vi som sagt.
full rulle!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0