dagarna rinner förbi - ändå står vi still

varför kan jag inte agera?
varför inte reagera?
varför inte uttrycka mig
och mina känslor som vill ut?

jag bara låter allt rinna förbi
och gömmer undan det som behövs
vara i centrum. det som måste ut.
jag gömmer det och tänker 'en annan gång..'
men så blir det inte heller.
jag vill, fast ändå inte.
helt patetiskt.
för jag vill berätta och få ur mig,
men jag kan inte.
hur får jag modet och viljan till
att prata, till att säga hur det är?
ge mig kraften, för det är nog det
allt ligger i.


skolan har varit seg, som vanligt.
känns att vi längtar sönder oss till studenten nu.
alla börjar tappa orken och skita i allt,
men det är nu vi ska kämpa för det sista och sen
njuta av vår vecka och speciellt dag.
gud så lyckliga vi kommer vara! :')

har käkat och nu är det dags för plugg.
ska försöka få lite gjort nu eftersom det inte
blev ett dugg i helgen... så, kämpa!


miss it.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0