att leva ett liv till ett annat

nu är inte webbdesign roligt mer...
för idag fick vi börja med vår första,
egna uppgift... att göra en hemsida!!!!
och hur tror ni att det går för mig?
smartast i världen, nej.... tyvärr så är jag inte det.

så jag fick mina utbrott några gånger,
men kom typ en liten bit på vägen iallafall.
fick upp en headertext + bild.
GREAT! ohno...

åkte med fialien hem, missade vägen lite granna,
så gjorde en egen väg på gräsmattan.
gick lika bra det också.
lite förvårnad blev vi ju men ;)

är hemma, har ätit och kollat i årets gigantiska
skolfotokatalog med alla jäklans elever i.
mycket intressant och alla var ju så enormt vackra!

puss på er snyggingar.

nu ska jag börja plugga innan jag får psyk om att
jag inte kan något till provet på fredag... he he.



idag åt jag: biff, potatis och en massa lök. GOTT!
tror oscar gillar det också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0