a brownie one

gud vad jag älskar mig själv när jag säger
att jag ska dra ner och plugga, men så gör jag inte det...
haha.
började med att jag klippte mamma, sen blev det färgning.
mamma körde en "snällbetalning för att jag orkade ställa upp"
och gav mig 300 kronor.
och efter det så färgade jag ögonbrynen och fyllde i lite
utav min hårutväxt, därefter blev det lite kaffe och då
kände mig så blä så då hoppade jag in i duschen och där
inne blev big rengöring med skrubb av alla olika typer.
när jag kom ut från duschen smörjde jag in fejjan med
chokladansiktsmask som jag nu sitter med.

har inte hunnit mycket med pluggandet om jag säger så..
men det har varit en rolig kväll.
ska ner och skölja ur och därefter klippa pappa!
moneymoney till helgen hade jag tänkt ;)

och mot helgen så blir det klippning av morbror också,
så hoppas man kan tjäna en liten slant på honom då ;)

nu ska det sköljas hit och dit.
sen kanske läsa liiite till provet, om det finns ork.



undra på varför alla mörkhyade ser ut att ha så frescha tänder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0