zZzzZzz

min dag började åt helvete,
rättare sagt kunde jag ha levt min
sista dag idag..
fastnade med bussen på en järnvägsövergång
och så började tåget närma sig...
men vi kom loss som tur var.
det värsta var ju att det var typ en "lärling" som körde
bussen och det var rött innan hann började
köra mot övergången, ändå gör han det
och bommarna slår ner på bussens tak.
och såklart var det en turk också.
inte för att stämma dom så, men nu räcker det.
jag blev fruktansvärt rädd och jag hoppas tyvärr
att du inte får sätta dig bakom en ratt igen..

skolan var okej.
sex och samlevnadsföreläsning idag.
fick ställa egna frågor till den där kvinnan
och det var ju rätt roande måste jag säga
när hon sen läste upp alla frågor som vi
ungdomar hade skrivit. haha.

amanda och jag tog bussen till valbo.
lämnade in hennes mobil.
gick och kollade runt lite,
åt mat.
tog bussen till gävle,
missade femtåget.....
gick på stan i gävle,
gick till station när det var över en timme kvar.
anna ringde och sa att dom var i gävle,
åkte till city gross med dom och sen fick vi hem.

långlånglång dag. wow.
godnatt världen ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0