dop och cruising

igår var det dop för lilla elin,
så mami, papi och jag drog först
till valbo och handlade två mobiler
och ett linne. jättenice!
sen åkte vi till skutskär och jag åkte
till elin och dom lite tidigare och hjälpte dom
med det ena och det andra,
mest tog hand om lillfisen :)
dopet gick jättebra och det
var väldigt roligt att få bli
gudmor åt henne!
känner mig stolt att få vara det faktiskt.
känns stort på något vis. hihi.

efter själva dopet och alla fina sånger
med skratt och tårar så bjöd de oss
32 gäster på mat och dryck.
underbart gott!
umgicks och hade väldigt trevligt
och sen mot kvällningen åkte vi hemåt.

jag hann bara hem och packa lite,
sen drog jag hem till emil och anna.
emil drog och tvättade bilen och sen
väntade vi in robin, drog till lingbo
och bytte till patricks bmw och sen
åkte anna och emil audin och robin och jag
bmw:n till gefle för att cruisa runt lite på
gävles första cruising för i år.
mycket mycket mycket bilar och mycket mycket
folk, både i nyktert och icke nyktert tillstånd.

åkte till lidlparkeringen där det
skulle bli dragrace, men pallade inte att
vänta, så drog istället hem till freddie och lovisa.
där var det lite ffferre.
runt ettiden drog vi en runda genom stan och sen hemåt.
somnade på direkten....

vaknade imorse hemma hos emil och anna.
godgod frukost med dom.
sen slappa vi och vid tre drog vi till åbyggeby för
att kolla på damfotboll då åbyggeby vann och vår
käre MALPARNE gjorde 4 mål :D bra du pinglan!

här kommer lite bilder sen dopet









pusss hjärtegull och tack så mycket för igår alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0