HEJ BILDBOMB

villen härlig dag gårdagen var.
var ju hos emma i hamrånge/bergby
eller vart vi nu var, haha.
fick tacopaj och drickbart där
och vi pratade och skrattade omvartannat!
emma, du har en härlig familj måste jag säga :)
trivdes kanonbra!
men jag trivdes inte alls med vädret...

iallafall, så försökte vi åka till hembygdsgården
före tio för då skulle det bara kosta 80 att gå in,
efter tio typ 120.
jag betalade när klockan stod på 22.00,
alltså RÄTT BRA UTAV MIG! haha.

dansade på som bara tusan, i typ tre-fyra timmar.
svetten rann, men vi hade lika kul för det vi!
sånt här måste vi på fler gånger tjejer :)

tänker mig bara hur det kommer bli på byfesten
den 19:e juni. fatta vilket drag på plan, haha!
hoppas bara på fint väder då.

linnéa lyckades spräcka sin skärm på iphonen igår också,
så imorse så drog linnéa, hennes mamma, jag och hennes bror
till media markt i valbo, men de kunde inte göra så mycket.
dåligt, dååååligt. minuspoäng för dom.

tog tolvtåget hem och nu sitter jag här,
redo för att plugga och göra lite annat smått.
börjar fasiken bli lite nervös nu jag...
fatta, om en vecka kan jag sitta på ett flyg på väg
långt långt bort från detta. yes!

här är lite bilder sen gårdagen:




















ja, detta är då lite av bilderna som vi tog i härliga sätra. haha
nu kommer det från igårkväll:

















underbart tjejer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0